Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krasavicee

31. 7. 2011 21:51
Diskuze přesně odhaluje tu sobeckost v nás

MOJE PRÁVO NA DÍTĚ, MŮL NÁROK, JÁ CHCI, JEN JÁ JÁ JÁ JÁ, JEN MOJE KŘIVDA A MOJE POMSTA, BUDE PO MÉM, JÁ ROZHODUJI O DRUHÝCH ..... JÁ JÁ JÁ  ;-ORv

1 0
možnosti

Krasavicee

31. 7. 2011 21:53
Re: Diskuze přesně odhaluje tu sobeckost v nás

NEJSPRAVEDLIVĚJŠÍ  JE  DĚTI  ROZPŮLIT !!!

0 0
možnosti

www.stridavka.cz

27. 7. 2011 22:11
Obchod s dětmi

...některé „neziskové“ organizace si na domácím násilí a zneužívání vybudovaly svou živnost. Opět nic, co by jinde už neznali. Profesor Baskerville shrnuje: „Epidemie tzv. zneužívání dětí vyprodukovaná vládou a rozkvět aktivit kolem náhradní péče, které jsou jí živeny, umožnil úřadům ovládat to, co je vlastně obchodem s dětmi. ... Podvržená obvinění ze zneužívání namířená nejen proti otcům, ale i proti matkám, budí pochybnosti, zda jsou tyto děti opravdu oběťmi vlastních rodičů.“

http://www.stridavka.cz/otevreny-dopis-predsedkyni-fondu-ohrozenych-deti.html

0 0
možnosti

Šach.mat

27. 7. 2011 21:57
Velice souhlasím, že na psychinu by měla být umístěna

celá roďka, a né jen dítě R^.

Ono by to nadto působilo ještě preventivně, že by si rodiče rozmysleli takové tahanice...

Je ostudné pro ČR, že máme primát nejen v počtu dětí v DD, ale i v tomto trestání dětí za chyby dospělých.

0 0
možnosti

ODS čstější než Standův kříšťál

27. 7. 2011 19:12
souhlasím s Vámi jen v tom

že do neutrálního prostředí by měli být v takových případech umísťáni všichni aktéři sporu - rodiče i dítě, a tam by odborníci měli možnost zjistit kdo jedná v zájmu dítěte a kdo proti jeho zájmu

0 0
možnosti

Gmur

27. 7. 2011 12:34
ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Masový vrah Norsko

Ax reaguje: Jeste jsem si vsiml, ze Breivik kritizoval rozklad rodiny obecně i své vlastní. Příčiny údajného morálního úpadku společnosti spatřoval pravicový extremista i v promiskuitě a feminismu. Tak bacha, at nas nekdo neoznaci za Breivikova vyznavace***Střídavka reaguje: Breivik má správné názory, ale špatný způsob jejich realizace. To, že někdo souhlasí s těmito názory, neznamená, že schvaluje vraždění. jen jsem čekal kdy si to přečtu:-) vyrůstal od jednoho roku pouze s matkou, v pubertě vztah s otcem přerušil!!! a zase to zapadá jak domino, dalších 93 obětí evropského femanacismu!!

Lucy reaguje: Čekala jsem kdy tady s tím někdo vyrukuje Škoda že nejde vrátit čas a zjistit, jestli by to bylo jinak, kdyby vyrůstal s otcem. Uvědomujete si, že by to bylo možná stejné? Aly když se vám to hodí, tak to hned využijete. Ach jo....

reaguje: právě proto bojujeme za střidavku

Takze nazorove je silenec Breivik OK! JAou to spravne naziry. Matky jsou feminacistky.

1 0
možnosti

Gmur

27. 7. 2011 12:36
Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Citace z Breivikova Manifeatu na http://www.stridavka.cz

třídavka reaguje:26.7.2011

"Feminismus je totiž vedle multikulturalismu a politické korektnosti klíčovou nemocí, která způsobila, že Evropa ulehla na smrtelnou postel. Díky feministkám, které vycítily v poválečné době příhodné klima pro šíření svých myšlenek, bylo všechno zlo evropské civilizace připsáno muži. A protože se tehdy na evropské civilizaci nejevilo vůbec nic dobrého, byl muž – a současně s ním jeho evropská civilizace – označen za stvoření, které má být překonané, aby na světě zavládl mír a harmonie."

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/evropa/breivikuv-manifest-popravy-zen-multikulturalistu-pak-druha-renesance

Zrejme spravna demonstrace muzske role v rodine.

0 0
možnosti

lesicatko

27. 7. 2011 12:00
Čo horí

Toto mi príde doležitejšie, je zaujímavé, že za české babyboxy bojuje Slovensko a prave ČR samotná ako by ich nechcela.Tomu hovorím paradox. 

http://www.changenet.sk/?section=spr&x=579388

0 0
možnosti

Yany

27. 7. 2011 11:21
pokračování

Nedovedu popsat strach jaký jsem prožívala, když byl syn s nimi u partnerky na venkově. Vše mělo špatný konec. Chci Vám říct, že otec snadno získá děti kvůli vyšším příjmům, i když dítě miluje oba rodiče. Matka a dítě se vzájemně potřebují. Podpořte myšlenku mediátora. Jsem pro mediaci, ale ne na pár dní. Mediátora k rozvádějícím se rodičům, který by pomohl k dohodě rodičů, který by viděl realitu u rodičů, kdo jak manipluje, a kdo má skutečně zájem o dítě a dokáže se o dítě řádně postarat.

1 0
možnosti

Yany

27. 7. 2011 11:21
Moje hořké zkušenosti

Dobrý den paní Vodičková, vážím si Vás. Můj příběh. Otec mého syna zjistil, když získá do péče syna, získá i obecní byt a já dostanu soudní výpověď. Proto našeho 11 l. syna zmanipuloval proti mně. S jeho novou partnerkou synovi namlouvali, že s nimi se bude mít materiálně lépe, já jsem sama a tak dobře nevydělávám, ani nemám auto, tatínek má, nová partnerka má dům na venkově,atd. Syn uveřil, a ačkoliv nás má moc rád oba, rozhodl se být s tatínkem. Soudní znalkyně potvrdila, že syn je zmanipulovaný proti mně, že jsou to materiální důvody proč chce být s otcem.Otec 2x rozvod problémy s alkoholem, nevěra, neochota pracovat a fungovat jako rodič, fyzické ůtoky. Jeho nová partnerka byla a je závislá na opiátech, a agresivní, když je neměla. K soudu nikdy nepřišla jakože pro nemoc. Toto soudkyni nebránilo svěřit syna otci.

1 0
možnosti

Gmur

27. 7. 2011 11:03
www.jedendomov.cz

Stále u nás probíhá střídání dítěte sem a tam, ačkoliv je tato forma výchovy dítěte u nás zcela disfunkční a dcera ( 9let ) je každý týden otcem zcela izolována od matky i svého sourozence... Bývalý manžel P. V. na mě stále podává různá smyšlená udání, též i na mého partnera. Již jsme si téměř zvykli.

Dnešní předání dcery bylo obzvláštněno účastí jednoho z propagátorů střídavé péče za každou cenu a to panem Hodinou.

Lidé řešící střídavou péči možná narazili na webové stránky, které tento pán provozuje.

Již se stalo standardem, že si na předání dcery bývalý manžel na mě přiváděl různé lidi, od členů své rodiny až po jakési mladíky s vyholenou hlavou (viz foto). Snaží se mě tím zastrašovat. Mám však zastání ve svém partnerovi a ten mě doprovází.

1 0
možnosti

Gmur

27. 7. 2011 11:54
Re: www.jedendomov.cz

Nyní k dnešnímu (tj. 22.4.2011) předání dcery.

Exmanžel mě v týdnu po mailu (viz. obr.) opět urážel a napadal i mého partnera. Před předáním dcery partner zašel před dům a důrazně žádal pana P. V., aby takového jednání zanechal a omluvil se mi. Pan P. V. reagoval slovy, že nikdy nepřestane, že nás dostane do vězení, že toho nikdy nenechá. Toto setkání si z povzdálí natáčel člověk, který se netají nenávistí k ženám (stačí analyzovat jeho články), dokonce používá termín pro urážení matek – feminacistka.

dyž jsem doprovodila dceru z bytu na předání, chtěla jsem sdělit exmanželovi věci ohledně školních úkolů dcery a sportovního kroužku basketballu. Absolutně se se mnou odmítl o záležitostech dcery bavit a prohlásil, že jde na policii, že ho obtěžuji. Naprosto bez ohledu na dceru, která toho byla svědkem, začal vyděšenou dceru odvádět k nedaleké policejní stanici. Načež jsem řekla: „Tak já tam půjdu také a aspoň tam policistům vysvětlíš ty nové maily, ve kterých nás napadáš a urážíš“.

0 0
možnosti

josefbad

27. 7. 2011 9:10
nejlepsi

(ironie)Ja myslim, ze nejlepsi je postavit ke zdi a zastrelit. Vzdyt prokazali, ze nedokazi zit sporadane. (/ironie)

je mi smutno z toho, kolik lidi se zivi problemy rodiny a tim, co je nejlepsi pro dite. Ale pravda neni nikdy uplne jednoducha a neni pravda, ze ji psycholog dokaze odhalit. Viz Vas prvni odstavec. A jak chcete resit pripad jedne nasi zname hereceky (Jiresova), ktera dokonce zneuzila televizi k sebeprezentaci. A vzhledem k tomu, ze vubec nechape, ze kona spatne, tak tam bylo jasne videt, ze je v te trojici vse spatne. Argument - respektuji prani ditete, ze nechce k otci je sice hezky. ALe uz nedokazala odpovedet rozumne na otazku, co udela, kdyz si dite bude prat nechodit do skoly.

0 0
možnosti

Valentina

27. 7. 2011 12:01
Re: nejlepsi

Kdyby malé dítě odmítalo opakovaně (zdůrazňuji opakovaně) chodit do školy, začala bych určitě přemýšlet proč. A nejspíš by mě napadla možnost šikany. Takže bych asi zašla promluvit s jeho třídní, poptala bych se, s děckem bych se snažila o tom mluvit apod.

Nebo Vám připadá jako lepší řešení pozvat exekutora a nechat ho do té školy odvléct?

Proboha můžete se alespoň na chvíli zkusit do té situace vžít z hlediska toho dítěte? Že by Vám někdo nařizoval mít povinně někoho rád a stýkat se s ním, nechal by Vás k němu tahat exekutorem, zavíral by Vás na psychiatrii dokud se nenaučíte toho dotyčného "milovat"? Vždyť v těch dětech to zůstane, že jim vztah může někdo nařídit, s tímhle se budou vyrovnávat hodně těžko.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS