Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krasavicee

Diskuze přesně odhaluje tu sobeckost v nás

MOJE PRÁVO NA DÍTĚ, MŮL NÁROK, JÁ CHCI, JEN JÁ JÁ JÁ JÁ, JEN MOJE KŘIVDA A MOJE POMSTA, BUDE PO MÉM, JÁ ROZHODUJI O DRUHÝCH ..... JÁ JÁ JÁ  ;-ORv

+1/0
31.7.2011 21:51

Krasavicee

Re: Diskuze přesně odhaluje tu sobeckost v nás

NEJSPRAVEDLIVĚJŠÍ  JE  DĚTI  ROZPŮLIT !!!

0/0
31.7.2011 21:53

www.stridavka.cz

Obchod s dětmi

...některé „neziskové“ organizace si na domácím násilí a zneužívání vybudovaly svou živnost. Opět nic, co by jinde už neznali. Profesor Baskerville shrnuje: „Epidemie tzv. zneužívání dětí vyprodukovaná vládou a rozkvět aktivit kolem náhradní péče, které jsou jí živeny, umožnil úřadům ovládat to, co je vlastně obchodem s dětmi. ... Podvržená obvinění ze zneužívání namířená nejen proti otcům, ale i proti matkám, budí pochybnosti, zda jsou tyto děti opravdu oběťmi vlastních rodičů.“

http://www.stridavka.cz/otevreny-dopis-predsedkyni-fondu-ohrozenych-deti.html

0/0
27.7.2011 22:11

Šach.mat

Velice souhlasím, že na psychinu by měla být umístěna

celá roďka, a né jen dítě R^.

Ono by to nadto působilo ještě preventivně, že by si rodiče rozmysleli takové tahanice...

Je ostudné pro ČR, že máme primát nejen v počtu dětí v DD, ale i v tomto trestání dětí za chyby dospělých.

0/0
27.7.2011 21:57

ODS čstější než Standův kříšťál

souhlasím s Vámi jen v tom

že do neutrálního prostředí by měli být v takových případech umísťáni všichni aktéři sporu - rodiče i dítě, a tam by odborníci měli možnost zjistit kdo jedná v zájmu dítěte a kdo proti jeho zájmu

0/0
27.7.2011 19:12

Gmur

ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Masový vrah Norsko

Ax reaguje: Jeste jsem si vsiml, ze Breivik kritizoval rozklad rodiny obecně i své vlastní. Příčiny údajného morálního úpadku společnosti spatřoval pravicový extremista i v promiskuitě a feminismu. Tak bacha, at nas nekdo neoznaci za Breivikova vyznavace***Střídavka reaguje: Breivik má správné názory, ale špatný způsob jejich realizace. To, že někdo souhlasí s těmito názory, neznamená, že schvaluje vraždění. jen jsem čekal kdy si to přečtu:-) vyrůstal od jednoho roku pouze s matkou, v pubertě vztah s otcem přerušil!!! a zase to zapadá jak domino, dalších 93 obětí evropského femanacismu!!

Lucy reaguje: Čekala jsem kdy tady s tím někdo vyrukuje Škoda že nejde vrátit čas a zjistit, jestli by to bylo jinak, kdyby vyrůstal s otcem. Uvědomujete si, že by to bylo možná stejné? Aly když se vám to hodí, tak to hned využijete. Ach jo....

reaguje: právě proto bojujeme za střidavku

Takze nazorove je silenec Breivik OK! JAou to spravne naziry. Matky jsou feminacistky.

+1/0
27.7.2011 12:34

Gmur

Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Citace z Breivikova Manifeatu na www.stridavka.cz

třídavka reaguje:26.7.2011

"Feminismus je totiž vedle multikulturalismu a politické korektnosti klíčovou nemocí, která způsobila, že Evropa ulehla na smrtelnou postel. Díky feministkám, které vycítily v poválečné době příhodné klima pro šíření svých myšlenek, bylo všechno zlo evropské civilizace připsáno muži. A protože se tehdy na evropské civilizaci nejevilo vůbec nic dobrého, byl muž – a současně s ním jeho evropská civilizace – označen za stvoření, které má být překonané, aby na světě zavládl mír a harmonie."

http://www.ceskapozice.cz/zahranici/evropa/breivikuv-manifest-popravy-zen-multikulturalistu-pak-druha-renesance

Zrejme spravna demonstrace muzske role v rodine.

0/0
27.7.2011 12:36

lesicatko

Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Gmur ale v tom odseku je pravda, ja som len pozeral, ako mohla VŠ vzdelaná žena označujúca sa za feministku vypotiť takúto blbosť http://smekalova.blog.sme.sk/c/15821/Ma-rodina-a-manzelstvo-buducnost-1.html podotýkýkam, študovala socialnu prácu v Košiciach , našťastie, socialnu pracovníčku nerobí, to by bola inak katastrofa...

V diskusii k druhému jej pokračovaniu , kde jej kusok po kúsku vvyvracali jej uletené nazory sa zapojil aj profesor, u ktorého robila diplomovku a to bola katastrofa na druhú - to bol extrakt militantného a antiRKC feminizmu , takže aký div, žie dievča tým nasiaklo. Pozrite si tú diskusiu

http://blog.sme.sk/diskusie/498923/5/Ma-rodina-a-manzelstvo-buducnost-2-alebo-Rodina-vs-Biblia-2.html

Aký to rozdiel oproti Bratislave, kde prenašala Radičová, Rohaček...

0/0
27.7.2011 13:15

Gmur

Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Proboha, jaka pravda v tom odseku? Podivejte se na to co TED ma na vine zvracene muzske silenstvi? Diplomova prace absolutne neznama je tragedie lidstva?

0/0
27.7.2011 13:23

lesicatko

Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

Porovnajte si tento odsek z toho, čo ste dali

"A protože se tehdy na evropské civilizaci nejevilo vůbec nic dobrého, byl muž – a současně s ním jeho evropská civilizace – označen za stvoření, které má být překonané, aby na světě zavládl mír a harmonie."

.

No a presne toto isté prednašal Bereš na socialnej praci v Košiciach , mate to v tej diskusii.

"Čo také dala západná civilizácia svetu, bez čoho by sa nezaobišiel - atómovú hrozbu, znečistenie, globálne otepľovanie, hamburgery...? Skúste si pozrieť niečo o patriarcháte ako o "špine za nechtami" ľudstva, ktorá trvá ledva 10tinu trvania matriarchátu a za ten čas stihla ohroziť a devastovať život na celej planéte. V mene Božom, v mene mužskom?Skúste si pozrieť niečo o Tantre, Taoizme či Witchcrafte - skutočných, holistických koreňoch našej kultúry"    čo vy na to ? Takmer zhoda myšlienok, že ? A toto sa hlasalo po celom svete ĺavicovými ideologmi na univerzitách , zachrana v matriarchate...

0/0
27.7.2011 13:35

Gmur

Re: ORTESNA diskuse ze www.stridavka.cz

No na tom muskem silenstvi se Breivik dost podepsal. Jinak nevim co k tomu rict. KOnkretne tohle strileni silencu delaji jen muzi.

0/0
27.7.2011 20:13

lesicatko

Čo horí

Toto mi príde doležitejšie, je zaujímavé, že za české babyboxy bojuje Slovensko a prave ČR samotná ako by ich nechcela.Tomu hovorím paradox. 

http://www.changenet.sk/?section=spr&x=579388

0/0
27.7.2011 12:00

Yany

pokračování

Nedovedu popsat strach jaký jsem prožívala, když byl syn s nimi u partnerky na venkově. Vše mělo špatný konec. Chci Vám říct, že otec snadno získá děti kvůli vyšším příjmům, i když dítě miluje oba rodiče. Matka a dítě se vzájemně potřebují. Podpořte myšlenku mediátora. Jsem pro mediaci, ale ne na pár dní. Mediátora k rozvádějícím se rodičům, který by pomohl k dohodě rodičů, který by viděl realitu u rodičů, kdo jak manipluje, a kdo má skutečně zájem o dítě a dokáže se o dítě řádně postarat.

+1/0
27.7.2011 11:21

Yany

Moje hořké zkušenosti

Dobrý den paní Vodičková, vážím si Vás. Můj příběh. Otec mého syna zjistil, když získá do péče syna, získá i obecní byt a já dostanu soudní výpověď. Proto našeho 11 l. syna zmanipuloval proti mně. S jeho novou partnerkou synovi namlouvali, že s nimi se bude mít materiálně lépe, já jsem sama a tak dobře nevydělávám, ani nemám auto, tatínek má, nová partnerka má dům na venkově,atd. Syn uveřil, a ačkoliv nás má moc rád oba, rozhodl se být s tatínkem. Soudní znalkyně potvrdila, že syn je zmanipulovaný proti mně, že jsou to materiální důvody proč chce být s otcem.Otec 2x rozvod problémy s alkoholem, nevěra, neochota pracovat a fungovat jako rodič, fyzické ůtoky. Jeho nová partnerka byla a je závislá na opiátech, a agresivní, když je neměla. K soudu nikdy nepřišla jakože pro nemoc. Toto soudkyni nebránilo svěřit syna otci.

+1/0
27.7.2011 11:21

Gmur

www.jedendomov.cz

Stále u nás probíhá střídání dítěte sem a tam, ačkoliv je tato forma výchovy dítěte u nás zcela disfunkční a dcera ( 9let ) je každý týden otcem zcela izolována od matky i svého sourozence... Bývalý manžel P. V. na mě stále podává různá smyšlená udání, též i na mého partnera. Již jsme si téměř zvykli.

Dnešní předání dcery bylo obzvláštněno účastí jednoho z propagátorů střídavé péče za každou cenu a to panem Hodinou.

Lidé řešící střídavou péči možná narazili na webové stránky, které tento pán provozuje.

Již se stalo standardem, že si na předání dcery bývalý manžel na mě přiváděl různé lidi, od členů své rodiny až po jakési mladíky s vyholenou hlavou (viz foto). Snaží se mě tím zastrašovat. Mám však zastání ve svém partnerovi a ten mě doprovází.

+1/0
27.7.2011 11:03

Gmur

Re: www.jedendomov.cz

Nyní k dnešnímu (tj. 22.4.2011) předání dcery.

Exmanžel mě v týdnu po mailu (viz. obr.) opět urážel a napadal i mého partnera. Před předáním dcery partner zašel před dům a důrazně žádal pana P. V., aby takového jednání zanechal a omluvil se mi. Pan P. V. reagoval slovy, že nikdy nepřestane, že nás dostane do vězení, že toho nikdy nenechá. Toto setkání si z povzdálí natáčel člověk, který se netají nenávistí k ženám (stačí analyzovat jeho články), dokonce používá termín pro urážení matek – feminacistka.

dyž jsem doprovodila dceru z bytu na předání, chtěla jsem sdělit exmanželovi věci ohledně školních úkolů dcery a sportovního kroužku basketballu. Absolutně se se mnou odmítl o záležitostech dcery bavit a prohlásil, že jde na policii, že ho obtěžuji. Naprosto bez ohledu na dceru, která toho byla svědkem, začal vyděšenou dceru odvádět k nedaleké policejní stanici. Načež jsem řekla: „Tak já tam půjdu také a aspoň tam policistům vysvětlíš ty nové maily, ve kterých nás napadáš a urážíš“.

0/0
27.7.2011 11:54

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: www.jedendomov.cz

www.jedendomov.cz je otřesně manipulativní web, kde nejsou schopni odpovídat na nepříjemné otáízky, jen dovedou vše pěkně překroutit Rv

0/0
27.7.2011 19:17

bila pani

Re: www.jedendomov.cz

Jen jim napište, ručím za to, že odepíšou. Jako každému.

0/0
1.8.2011 15:44

josefbad

nejlepsi

(ironie)Ja myslim, ze nejlepsi je postavit ke zdi a zastrelit. Vzdyt prokazali, ze nedokazi zit sporadane. (/ironie)

je mi smutno z toho, kolik lidi se zivi problemy rodiny a tim, co je nejlepsi pro dite. Ale pravda neni nikdy uplne jednoducha a neni pravda, ze ji psycholog dokaze odhalit. Viz Vas prvni odstavec. A jak chcete resit pripad jedne nasi zname hereceky (Jiresova), ktera dokonce zneuzila televizi k sebeprezentaci. A vzhledem k tomu, ze vubec nechape, ze kona spatne, tak tam bylo jasne videt, ze je v te trojici vse spatne. Argument - respektuji prani ditete, ze nechce k otci je sice hezky. ALe uz nedokazala odpovedet rozumne na otazku, co udela, kdyz si dite bude prat nechodit do skoly.

0/0
27.7.2011 9:10

Valentina

Re: nejlepsi

Kdyby malé dítě odmítalo opakovaně (zdůrazňuji opakovaně) chodit do školy, začala bych určitě přemýšlet proč. A nejspíš by mě napadla možnost šikany. Takže bych asi zašla promluvit s jeho třídní, poptala bych se, s děckem bych se snažila o tom mluvit apod.

Nebo Vám připadá jako lepší řešení pozvat exekutora a nechat ho do té školy odvléct?

Proboha můžete se alespoň na chvíli zkusit do té situace vžít z hlediska toho dítěte? Že by Vám někdo nařizoval mít povinně někoho rád a stýkat se s ním, nechal by Vás k němu tahat exekutorem, zavíral by Vás na psychiatrii dokud se nenaučíte toho dotyčného "milovat"? Vždyť v těch dětech to zůstane, že jim vztah může někdo nařídit, s tímhle se budou vyrovnávat hodně těžko.

+1/0
27.7.2011 12:01

josefbad

Re: nejlepsi

neni uplne malo pripadu, kdy je to dite ockovano "urazenou" matkou. Nikdo nerika, ze to dite musi druheho rodice milovat, ale melo by se s nim setkavat. Zvlaste pokud o tom rozhodl soud. Nebo je snad soudni rozhodnuti car papiru? Budete stejne zpochybnovat i rozhodnuti o vyzivnem a rozhodnuti o rozvedeni manzelstvi?

0/0
27.7.2011 13:04

Valentina

Re: nejlepsi

Také není málo případů kdy se uražený otec snaží dále kontrolovat život ex přes společné potomky a zasahovat do něj.

V případě Vendulky bylo soudní rozhodnutí naplněno (dívka skončila v léčebně). Viděla jsem dokument s ní, kde říká, že uvažuje o žalobě na český stát. Řekla bych, že má šanci vyhrát a fandím jí v tom. Ona totiž byla zavřená, ačkoliv nic neudělala, a to dokonce jako dítě, které má nárok na zvláštní ochranu. Byl na ní vynucován styk s někým, s kým se opakovaně stýkat odmítala. Pokud český stát dostane za toto zacházení pokutu, doufám, že alespoň její část zaplatí ten soudce.

Už jsem to tu psala víckrát, ale tak znovu:

Láska se nedá nařídit, dobrý vztah se nedá vynutit jen budovat, čím víc nutíte, tím horší vztah máte.

0/0
27.7.2011 13:20

josefbad

Re: nejlepsi

problem je, ze stat se snazi vynucovat (casto bezvysledne) styk s rodicem, pokud se tento dozaduje. Ale uplne stejne tak se dozaduje vyplaceni vyzivneho. Pokud se nechce dite s rodicem stykat, at je tedy rodic zbaven povinnosti platit alimenty. My mame tak pokroivene zakony, ze muzi casto plati na kukacci deti, vsichni to vi, ale neni zakon, ktery by toto zrusil. A to ani v pripade, ze dite jiz zije se svym biologickym otcem (a matkou).

Nikdo nechce vynucovat lasku. Ale lasku nikdy nevybudujete, pokud nemate moznost styku s ditetem. A to plati zejmena u deti, kdy se rodice rozvedou v ranem veku ditete.

0/0
27.7.2011 13:26

Valentina

Re: nejlepsi

Spolehlivě určit otce dítěte je možné velmi krátkou dobu a zákon, který opravdu nereflektoval, že dnes ta možnost je, má být pokud vím upravený (nebo už dokonce byl, nesleduju to, jen jsem zachytila zprávu o změnách).

Jinak si troufám tvrdit, že vztah nevybudujete ani když do toho budování zatáhnete soudy, exekutory, sociálku .....

Pokud Vám nejde o vybudování vztahu s dítětem, o co Vám tedy přesně jde? Má to snad být  něco ve stylu já vám (matce a dítěti) budu tak dlouho otravovat, ničit a komplikovat život, až už vy mě dáte pokoj s placením alimentů?

Jestli je to takhle, tak má ale paní Vodičková stoprocentní pravdu.

+1/0
27.7.2011 13:41

josefbad

Re: nejlepsi

ne jde o pripad, ze jeden z rodicu se s ditetem stykat chce, ale druhy z rodicu mu v tom brani pripadne ovlivnuje dite takovym zpusobem, aby to dite nechtelo. Neni nic jednodusiho nez doma brecet a zdychat "co ja tady bez tebe budu delat, a co kdyz se ti neco stane, ja neusnu atd. atd." a dite pak rekne: "tak ja tady s tebou maminko zustanu a za tatou nepujdu" nebo obracene (ale to je mene caste). Prezentovany pripad pani Jiresove byl myslim jeden z mnoha.

btw: ten Norsky posuk sam priznal, ze matka byla malo prisna a otec se s nim nestykal. Co myslite, ze se deje s temi, kteri se nestykaji se svymi rodici i kdyz ono zajem maji?

0/0
27.7.2011 13:47

Valentina

Re: nejlepsi

Tak proč do toho taháte alimenty, když o ně nejde?

0/0
27.7.2011 14:06

Valentina

Re: nejlepsi

Jinak opravdu nevím jak víte, co říkala paní Jirešová svému dítěti. Vy máte křišťálovou kouli a černého kocoura?

0/0
27.7.2011 14:11

josefbad

Re: nejlepsi

dite, ktere ma rok, kdyz se rodice rozvedou a podle matky nechce k otci, to nema ze sve hlavy. Videla jste to video, ktere pani Jiresova natocila? Ona si to mozna neuvedomuje, ale v jeji prospech vubec nehovorilo. Pri dohadovani tam bylo jasne slyset, ze dcera prohlasila, ze za tatinkem pujde, ale hned se vrati. Z toho vyvozuji, ze dite nemelo vazny duvod jit k otci, jako spise melo vazny duvod neodejit od matky.

0/0
27.7.2011 14:14

Valentina

Re: nejlepsi

To byste koukal, co všechno mají děti ze své hlavy a rodiče se nestačí divit. Člověk je totiž nejvíc schopný učení a vstřebávání podnětů tak do těch tří let. To mi na celém tomhle humbuku kolem zavržených otců taky dost vadí:

Vy vůbec nevíte co tomu děcku řekla matka, co mu řekl otec, jak to tam vypadá, nevíte, jestli tam třeba opravdu nechtělo jít, ale máte jasno v tom, že za to může matka a jdete na to se soudama a s exekucí.

Jako kdyby jste si sdílení péče o dítě představovali tak, že ex se postará o dítě dle vašich představ.

+2/0
27.7.2011 14:42

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: nejlepsi

ano, to byste se divila co všechno jsou schopny děti zachytit když třeba s někým telefonujete. Ale takhle malé děti nemohou mít důvod nechtít vidět rodiče, řekne vám to jakýkoliv slušný dětský psycholog - a trestně stíhanou madam Uvačíkovou za slušného psychologa nepovažuju ;-)

0/0
27.7.2011 19:58

www.stridavka.cz

Syndrom jako psychické týrání dítěte

Těžké formy SZR vyžadují oddělení dítěte od programujícího rodiče a jeho zařazení do programu reintegrace v rámci lůžkového zařízení. Psychoterapii provádí odborník na SZR, léčba může trvat až 2-3 měsíce. Bezpodmínečně je třeba zamezit další indoktrinaci ze strany programujícího rodiče a zajistit, aby dítě po návratu z reintegračního pobytu nebylo znovu psychicky manipulováno.

MUDr. Jaroslav Jedlička, CSc.

http://www.stridavka.cz/syndrom-jako-psychicke-tyrani-ditete.html

+1/0
26.7.2011 23:06

Psí zadek

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

Představa násilného odvlečení dítěte na několik měsíců do "neutrálního prostředí" mě upřímně řečeno děsí. Představuju si, jak bych to v dětství snášela - kdyby mě úřady odvlekly někam, kde bych to interpretovala jako blázinec, stejně tak mí spolužáci, kteří by mi to dali těžce sežrat, navíc bych vůbec neměla možnost se proti tomu bránit, to, že tam nechci být, by nikoho ani v nejmenším nezajímalo. Strašné, z toho bych měla trauma opravdu hodně dlouho.

+2/0
26.7.2011 23:21

www.stridavka.cz

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

Ono k tomu "odvlečení" se nepřistupuje jen tak z plezíru. Přečtěte si zajímavou zkušenost zavržené maminky, která se později začala této problematice profesionálně věnovat:

http://www.stridavka.cz/reintegrace1.html

0/0
26.7.2011 23:44

Gmur

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

Samozrejme to je totalitarni system. S dospelym clovekem tohle udelat absolutne nesmite.

+3/0
27.7.2011 9:35

LUCKA.KOBRA

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

než hledat nejlepší řešení pro dítě, je lepší ho zavřít. Za co, nic neprovedlo! Souhlasím s názozem paní Vodičkové, nejde o práva dítěte, ale rodiče. V případě, že se dítě s jedním z rodičů stýkat chce tak rodiče, který to odmítá nikam nezavíráme.

+1/0
27.7.2011 7:52

redi

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

Víte Lucko, přestože to paní Vodíčková v článku ironizuje, tak jedním ze základních práv dítěte je právo na oba rodiče. Pokud jeden z nich manipuluje dítětem (a nic na tom nemění ani fakt, že to možná dělá v dobré víře) tak, aby poničilo jeho vztah k druhému rodiči, tak opravdu není jiná cesta, než ho izolovat od tohoto agresora. Jediným dalším řešením je zavřít rodiče manipulátora a dítě předat bez přípravy nenáviděnému rodiči.

+1/0
27.7.2011 10:12

Gmur

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

Dite musi mit pravo k jednomu rodici nejit. Kdyz ho napriklad sexulane zneuziva.

Tady se dneska povazuje jakakoliv komunikace matky a ditete za manipulaci. Deti i ty male dobre citi, kdo to s nimi mysli dobre.

+1/0
27.7.2011 10:35

redi

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

pokud došlo prokazatelně k sexuálnímu zneužívání, tak je tento rodič zavřený a dítě k němu logicky nejde.

K Vaší druhé poznámce - i děti velmi závažně týrané milují své rodiče. Navíc jsem zcela záměrně neuváděla matka, protože to může dělat i otec, přestože matky k tomu mají mnohem více příležitostí.

0/0
27.7.2011 13:17

Valentina

Právo není povinnost

Takže pokud dítě chce vidět druhého rodiče a ten na to kašle, tak ho stejně neuvidí a rodiči se nic nestane. Pokud dítě druhého rodiče vidět nechce, ale ten na tom trvá, tak se z PRÁVA dítěte stane POVINNOST? Pod sankcí zavření na psychiatrii na blíže neurčenou dobu?

Jestli tohle myslíte vážně, neměl byste se přibližovat k žádnému dítěti.

+4/0
27.7.2011 10:46

Gmur

Re: Právo není povinnost

R^R^R^B R A V O R^R^R^

Tohodle si stridavci vubec nevsimaji. A to neni neahoda. TO je manipulace ze strany treba toho Hodiny. Otec nema v tomto state zadnou povinnost si pro dite prijit i kdyz to to dite chce. !!!!

+2/0
27.7.2011 12:01

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Právo není povinnost

proč by tohle střídáci řešili? Tohle ať si řeší ty matky které si na to stěžují. Já to chápu že nezájmeme jednoho rodiče dítě také trpí, ale co s tím mají proboha stříďáci? Ti o dítě zájem mají, nebojují o to aby se ho mohli vzdát ;-)

0/0
27.7.2011 19:44

redi

Re: Právo není povinnost

Milá Valentino, své děti jsem vychovala v psychickém i fyzickém zdraví do dospělosti a těším se na vnoučata. Tolik k osobní urážce.

A teď k tématu: bohužel jsou i rodiče, kteří se nechtějí vídat s dětmi. Nicméně jsou to dospělí, svéprávní lidé a svoje skutky nesou na sobě. Jestliže někdo ubližuje dítěti (a doufám, že se shodneme, že psychické týrání je minimálně stejně příšerné jako fyzické) - tedy jeden z rodičů, který manipuluje dítě proti druhému rodiči, musí se někdo toho dítěte a jeho práv zastat. A pak musí nastoupit stát. Ale jsem pro, aby pro agresory, kterým bylo prokázáno těžké manipulování se svěřeným dítětem, byl zaveden trest.

0/0
27.7.2011 13:23

Valentina

Re: Právo není povinnost

Pak se ale nezaklínejte tzv právem dítěte na oba rodiče, když realita je někde jinde: Pokud se dítě s nimi chce vídat, oni jak píšete nemusí (ano to že se někdo nechce s někým vidět je běžné a myslím, že stát tu opravdu není od toho, aby to vynucoval), pokud se s nimi vídat nechce, udělá se z práva povinnost se sankcí zavření.

To je asi takové právo jako bylo za komunistů právo volit a být volen.

0/0
27.7.2011 14:03

redi

Re: Právo není povinnost

teď už ovšem pletet jablka a hrušky. Pokud budete mít nemovitost a budete ji chtít prodat, je to Vaše věc. Jste dospělá a pokud vše nedopadne pro Vás dobře, je to Vaše vina. Pokud bude vlastnit stejnou nemovitost Vaše dítě, tak ji nemůžete prodat, ale musíte u soudu zdůvodnit, proč je pro Vaše dítě dobré (jak je to v jeho zájmu), tuto prodat. Děti nemají rozum ani právo a ani možnost se hájit samotné a proto tady nastupuje stát. Pokud jeden z rodičů dítě týrá, tak to stát musí vyřešit. A pro Vaši informaci - láska se vynutit nedá, ale i velmi týrané děti svoje rodiče milkují a pokud dítě přestane jednoho z rodičů milovat, tak to opravdu není samo o sobě, ale dlouhodobým, systematickým nátlakem.

0/0
27.7.2011 14:16

Valentina

Re: Právo není povinnost

Děti rozum mají a u starších dětí se k jejich názoru má ze zákona přihlížet (o tom přece píše i paní Vodičková). Pokud stát vystupuje v záležitosti týkající se dítěte, má povinnost jednat v jeho zájmu. Zavření zdravého dítěte na psychiatrii nebo jeho exekuce opravdu není zájem dítěte. 

Dítě většinou miluje toho, kdo se o ně stará, i když přitom dělá chyby, ale rozhodně to nemusí být biologický rodič. Představa, že jen tím, že jsem rodič, na dítě automaticky sestoupí láska k osobě rodiče je hodně hodně naivní.

A říkat povinnosti někoho vídat právo, to je fakt newspeak.

+1/0
27.7.2011 14:59

redi

Re: Právo není povinnost

Ne Valentino, dítě má právo a do cca 14 let opravdu není schopno se ho vědomě vzdát. Nevím, jak jste došla k názoru, že se to týká dětí dostatečně starých k tomu, aby bylo možno brát ohled na jejich názor (tato hranice je od 9 let). A pokud Vám přijde normální týrat děti, pak mně ne. A předpokládám, že kdyby tu byl článek na téma připínáčky na chodidlech, podvýživa, apod. budetet první křičet, jaká je to špatnost, ale mrzačit dítě psychicky Vám přijde v pořádku. Od Vás tedy poznámka o přibližování se k dětem opravdu sekne.

0/0
27.7.2011 15:07

Valentina

Re: Právo není povinnost

Máte v tom docela zmatek. Pokud já něco MUSÍM pod  sankcí dělat (stýkat se s někým s kým nechci) a přitom sama NEMŮŽU se stýkat s někým když chci (situace kdy se dítě chce s rodičem vidět a rodič to odmítá) tak tomu opravdu nejde říkat PRÁVO. Proto mluvím o newspeaku.

A pokud k dětem přistupujete s tím, že nelze brát ohled na jejich názor dřív než v 9, že nemohou odmítnout se s někým vídat dřív než ve 14 a že nemají rozum, tak to není psychické mrzačení?

+1/0
27.7.2011 15:19

redi

Re: Právo není povinnost

Valentino, nevím, jak zběhlá jste ve znalostech, ale věk 9 let je doporučen a soudy respektován. Co se týče věku 14 let - nevím, jak jste prožívala se svými dětmi a dětmi svých přátel výběr školy, ale 90% dětí ve 14 letech neví co chce dělat a z toho zbytku jich část prostě pro vysněné povolání nemá předpoklady (talent, známky, manuální zručnost atd.). A navíc stále vycházíte ze zcela mylného předpokladu, že dítě samo nechce. Celý tento problém je, že jeden rodič manipuluje dítětem a proto je třeba to dítě chránit.

0/0
27.7.2011 16:44

Valentina

Re: Právo není povinnost

Jednak nemůžete vědět kdo s kým manipuluje a jestli vůbec. Ona to opravdu může být naopak manipulace toho druhého rodiče nebo dítě samo nemusí někam chtít jít (a pokud z dítěte chci vychovat samostatného dospělého, měla bych ho v samostatných rozhodnutích spíš podporovat než to brát tak, že až ve 14ti, proč ve 14ti? a jestli zase chcete mluvit o soudech tak snad rodina není soud?). Druhak mi to s exekucemi a soudy připadá tak, jako byste běžnou žaludeční nevolnost chtěl/a léčit podáním arzeniku.  

Myslím, že exekuce nebo internace zdravého dítěte na psychiatrii nepomůže nikomu a ničemu a dítěti způsobí jen problémy. A to by si každý rodič dítěte měl uvědomit před tím, než se takovou příšernost svému děcku pokusí provést.

Jinak děti jsou různé zrovna jako lidi jsou různí, některé má jasno co chce dělat ve 14, ale třeba i dřív v 11-12, někdo to nemá ani ve 30ti.

+1/0
27.7.2011 18:21

LUCKA.KOBRA

Re: Syndrom jako psychické týrání dítěte

já s tím nemůžu souhlasit. Rodiče by neměli proti sobě poštvávat své děti, bohužel se to děje, ale podle mě by odborníci měli uvažovat nad jiným řešením než zavřít dítě do blázince. Já si nejsem moc jistá výsledkem. Osobně bych nechtěla trávit prázdniny v děcáku nebo ústavu a pak o tom ještě napsat ve škole slohovku (první téma po prázdninách). Je to spíše trest pro dítě než řešení. Trestaní by měli být rodiče, když se spolu nedokáží domluvit ani kvůli tomu nejcennějšímu  v jejich životě:-/

+1/0
27.7.2011 10:46



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.