Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

www.stridavka.cz

Stop falešným obviněním!

Falešná obvinění z týrání nebo pohlavního zneužívání jsou jednou z nejpodlejších aktivit, které vídáme v rozvodových sporech, většinou ze strany žen. Autorky těchto falešných obvinění by měly být uvedeny veřejně pro výstrahu ostatních a samozřejmě přísně potrestány - větším trestem, než jaký by hrozil z jejich křivého nařčení falešně obviněnému. Taková nepravdivá obvinění totiž způsobují velké lidské tragédie, ale zároveň škodí i skutečným obětem zneužívání, na které se pak pohlíží také s nedůvěrou.

0/0
21.4.2012 9:23

Dame

vadny pristup

No a presne kvoli takymtom ludom, aki prispeli pod clanok je tolko deti i nadalej zneuzivanych a ostavaju v rodinach, kde je im ublizovane. Podla mna zneuzivanie v rodine je dost vazne obvinenie a tak v prvom rade, by som asi dbala na bezpecie dietata - vysetrila obvinenie a az po jeho negovani by som dieta (v tomto pripade) vratila otcovi. Ale vysmievat sa tu z niecoho takeho, ci pohorsovat sa nad tym, ze niekomu sa nepaci postup policie po takomto silnom obvineni je ozaj chore. Gratulujem tejto komunite.

+2/0
13.3.2012 0:21

Azbestus

Pan "Střídafka" Hodina je evidentně demagog...

...a virtuální hrdina.

Zneužívání dětí je staré jako lidstvo samo, jen pitomci dělají, že se nic neděje.

Bohužel sedí i u soudů a na úřadech a ještě za prachy.

+5/0
5.3.2012 22:35

tabasco

Re: Pan

nelžete. nic takového nikdo netvrdí. asi máte problém akceptovat, že se dá obvinění z pohl. zneužívání a týrání lehce zneužít. nikdo zde neobhajuje násilníky a pedofily ale poukazuje se na falešná nařknutí.

+1/0
6.3.2012 12:55

Azbestus

Re: Pan

"poukazuje se"....ono se poukazuje-jak signifikantní.

A to myslíte jako třeba případ, který je popisován ve článku? Já ano. Takže si své pindy o lhaní nechte do hospody pro ublížené.

+3/0
6.3.2012 13:55

tabasco

Re: Pan

jaké ublížené pindy? co vám vadí? první váš příspěvek útočí na p. Hodinu a o článku ani slovo, tak si nechte ty vaše manipulativní lži do hospody, kde vám tu vaši demagogii budou žrát i s naviákem. a ano, poukazujue se na to co se opravdu děje a jenom hlupák dělá že nic.

+1/0
6.3.2012 14:21

astrudina

Re: Pan

Článek byl napsán na obranu dětí a ne těch zmetků, co si nedokážou najít dospělou ženskou a zneužívají děti! 

Takový článek si napište vy, když vám tak záleží na sobě a na chlapech, problém je, že zatímco paní Vodičková hájí děti (a ne sebe), vy hájíte chlapy (a ne děti).8-o

+2/0
8.3.2012 23:20

www.stridavka.cz

Feministické ostouzení otců

Jak jinak se dá nazvat takový článek?

+2/0
5.3.2012 19:50

astrudina

Re: Feministické ostouzení otců

no, my za to nemůžeme, že je to na vás, pánech...že to, my ženy, neděláme...resp. jen v minimu případů. Z toho se nevylžete.

+4/0
5.3.2012 20:40

tabasco

Re: Feministické ostouzení otců

vy se zase nevylžete, že falešné obvinění z týrání dětí je běžnou praxí matek, které chtějí odstavit otce od své vlastní rodiny a hlavně dětí.

+1/0
6.3.2012 11:26

Azbestus

Re: Feministické ostouzení otců

Oba plácáte akorát každý na jiném konci extrému.

0/0
6.3.2012 13:56

tabasco

Re: Feministické ostouzení otců

;-D jo aha ;-D

0/0
6.3.2012 14:23

JoMe

Deti z klokanku utikaji

Nedavno mi jedna reditelka Detskeho domova rikala, ze maji u nich deti, co utekly z Klokanku, po precteni tohoto clanku, uz vim proc? To snad neni ani mozne, jak toto muze napsat vzdelany clovek. 300 tisic? Opravdu? Takze bydlim v panelaku, takze kolik zneuzivanych deti tu je?

0/0
2.3.2012 20:38

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

jo, Klokánek leží spoustě takynevládek v žaludku, pokusili se ho zdiskreditovat pomocí Šabatové a Patočky;-€, ale nevyšlo to.

Ale když paní Vodičková někdy napíše, tak jsou hned na lince a píší, jak Klokánek to či ono...

Paní Vodičková se ale řídí úslovím: "Psi štěkají a karavana jede dál".:-)

+3/0
3.3.2012 1:54

www.stridavka.cz

Re: Deti z klokanku utikaji

Tetky štěkají a Střídavka jede dál :-)

+1/0
3.3.2012 2:07

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

co máte vy s Klokánkem? I paní Vodičková vám dělá bebíčko?

+1/0
3.3.2012 2:09

www.stridavka.cz

Re: Deti z klokanku utikaji

Paní Vodičková dělá bebíčko spoustě lidí a dětí. Jedním z příkladů je tento článek.

0/0
3.3.2012 2:12

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

pane Hodino, vy jste chudákRv

+5/0
3.3.2012 2:22

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

paní Vodičková pomohla tisícům dětí a sama několik dětí vychovala a postavila do života  - vy nejste schopní dát ani jednomu svému dítěti rodinu, ničíte mu dětství a budoucí život, protože vám záleží jen na vás samotných - dejte si facku a běžte se stydět do křoví!Rv

+5/0
3.3.2012 2:28

Stary Fafa

Re: Deti z klokanku utikaji

To nikdo nepopira. Otazkou ovsem je, jestli pri te snaze take nekterym lidem zivoty neznicila. Pri jejim pristupu k trestnimu pravu bych se tomu vubec nedivil. Jinak k otazce stridave pece. Dejme tomu, ze mate pravdu, a opravdu neni pro deti vhodna. Ale jiste by dite mohlo zit trvale s otcem a matku navstevovat na kazdy druhy vikend, ze?

+1/0
4.3.2012 16:44

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

když to nevíte, tak co spekulujete? Typicky nevládkovská podpásovka, zbabělá! Já bych také mohla napsat, že nevím, zda Starý Fáfa nezničil mnoha lidem životy - byla by to pravda nebo pomluva s cílem někoho poškodit?

A jak si kdo bere dítě? Rodiče jsou ti dospělí, za dítě mají odpovědnost a v jeho zájmu by se měli dohodnout, ne lítat po soudech a pronásledovat jeden druhéhoa svádět vinu na Klokánka.

+2/0
4.3.2012 21:30

Stary Fafa

Re: Deti z klokanku utikaji

Psat o Starem Fafovi jiste muzete. Mne by to nevadilo. Ja se zivim medicinou a kdyz publikuju vysledky prace, tak je zcela fer se ptat, jestli nahodou nase metody nemaji vedlejsi ucinky a pokud ano, tak jak velke. To neni zbabela podpasovka, ale zcela bezny dotaz. Pokud se proponentu ockovani zeptam, jake jsou vedlejsi ucinky jejich vakciny a kolik lidi na ni loni zemrelo, tak to neni zbabela podpasovka, ale normalni soucast kriticke diskuse. Naopak jejich neochota nebo neschopnost odpovedet na tak prostou otazku o necem svedci.

Jinak mate pravdu, rodice by se meli dohodnout. Bohuzel ale zijeme v realite, casto se nedohodnou, a v tech pripadech rozhoduje soud a v naproste vetsine pripadu da za pravdu matce. To taky zpetne ovlivnuje ochotu matek se dohodnout.

+1/0
5.3.2012 4:26

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

Pokud žije dítě v nevhodném prostředí nebo je zneužíváno, tak je důležité pomoci dítěti, a to paní Vodičková dělá. A zda přitom neraní city dospělých, no, to se může stát, ale dítě má v tomto případě přednost.

+4/0
5.3.2012 15:27

Stary Fafa

Re: Deti z klokanku utikaji

S tim naprosty souhlas. Co kdyz ovsem dite NEZIJE v rizikovem prostedi a NENI zneuzivano, ale pani Vodickova je o tom presvedcena? Astrudino, vite, ja zcela souhlasim s Vasim pristupem u bezpecne prokazanych rizik a zneuzivani. Zda se mi ale, ze Vy a pani Vodickova si nedovede predstavit situaci, kdy dite odeberete z rodiny zcela nepravem. A tahle jistota o vlastni neomylnosti mne desi. Krome toho se mi vyslovene nezda to silene vysoke cislo zneuzivanych deti. Asi by bylo dobre pro tuhle debatu dodat i definici zneuzivani.

+2/0
5.3.2012 17:59

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

no, když nevěříte ani tomu dítěti, tak už není co dodat. Ano, v zájmu mužů se to bude šetřit a šetřit, vše zvažovat, až zneužívané dítě dospěje a pěkně vám za tu pečlivost poděkuje.:-/

+2/0
5.3.2012 20:03

Stary Fafa

Re: Deti z klokanku utikaji

jak v zajmu muzu? Ta Vase zaslepenost opravdu jde tak daleko, ze si nedovedete predstavit situaci, kdy dite zneuziva zena? :-/

+2/0
5.3.2012 20:35

astrudina

Re: Deti z klokanku utikaji

sexuálně zneužívá? Malé dítě? No, to si nedovedu představit, to máte pravdu.

+2/0
5.3.2012 22:17

Stary Fafa

Pesimistko

Pokud máte důkazy, že si paní Vodičková vymýšlí - sem s nimi.

Vite, existuje takova vec, rika se ji presumpce neviny. Pani Vodickova ji zjevne nechape. Uz jeji vypocty vypadaji jako z  jineho sveta. 1) Rocne "vyjde najevo" 800 pripadu, ale k odsouzeni dojde jenom u ctvrtiny z nich. Pani Vodickova ovsem i pripady rozhodnute soudem verdiktem "nevinen" povazuje za ciny spachane, ale neodsouzene. Trochu zvlastni logika.  2) To cislo o 20 % zneuzivanych deti by si zaslouzilo lepsi vysvetleni. Mluvime o 20 % deti za jejich zivot nebo v jednom roce? Jaka je presna definice zneuzivani? 3) pani Vodickova pracuje pro Fond ohrozenych deti. Jeji informace o cetnosti zneuzivani deti jsou zhruba ve stejne kategorii jako predpovedi sefa vakcinacniho oddeleni fy Baxter o vyznamu ockovani proti ptaci chripce.

+2/0
2.3.2012 12:29

pesimistka7

Fafo,

možná měla autorka něco lépe vysvětlit, něco jinak formulovat, to ale přece neznamená, že se tento případ nemohl stát!

Celkem mne děsí, že někteří přispěvatelé ani v nejmenším nepřipouštějí, že se nějakému dítěti mohlo dít něco, co se žádnému, snad nejen dle mého, dít NEMÁ, tím méně od vlastního rodiče, ale jsou si JISTÍ, že to byla "práce matky" a že v tom psycholožka "jede" s ní (tedy lže), protože jsou obě ženy a tedy dozajista proti mužům/otcům a že dítě bylo navedené, nebo si vše vymyslelo. Dále viní autorku z černobílého a jednostranného vidění, které ovšem sami zdatně předvádějí.

Samozřejmě a BOHUŽEL, po rozvodech a rozchodech probíhají i velmi nechutné "boje" o děti (v nichž se zdá být zájem dítěte jaksi okrajový), jejch součástí jsou BOHUŽEL někdy i křivá nařčení, což  se NEsnažím zpochybňovat! Také BOHUŽEL ale existují např. i otcové, kteří chtějí po svých dětech, aby jim sahaly na přirození a osahávají je...

+3/0
5.3.2012 9:02

Stary Fafa

Re: Fafo,

Pesimistko, ten pripad se jiste mohl stat. Pani Vodickova je ale na jednu stranu nesmirne kriticka vuci organum cinnym v trestnim rizeni a na druhou stranu si je nekriticky jista svymi odhady.  To je nebezpecna traskava smes. Presne takhle zacinaly hony na carodejnice nebo lynce na americkem Jihu. Vsichni "vedi", ze carodejnice existuji a vsichni "vedi", ze cernosi znasilnuji belosky. Ale soudce vynesl osvobozujici rozsudek. Tak je bud uplaceny nebo v tom jede taky. Spravedlnost si nastolime sami. Navic ochrana pred carodejnicemi je natolik dulezita, ze nemuzeme koukat na par upalenych nevinnych.

No a dnes vsichni "vedi", ze kazde pate dite je obeti sexualniho zneuzivani. Vetsonmou to zrejme budou divky, takze mozna kazda treti. Opravdu? Jedna tretina divek je sexualne zneuzivana? Vam se to cislo nezda podezrele?

+2/0
5.3.2012 14:24

astrudina

Re: Fafo,

vaše dítě muselo jít do Klokánku? Asi ano, jinak by vás to téma tak nebralo!;-)

+1/0
5.3.2012 15:25

Stary Fafa

Re: Fafo,

Ne, moje deti do Klokanku nemusely, navic by to tam mely pres Atlantik trochu daleko. ;-) Tema mne bere proto, ze z dob, kdy jsem zil v Praze, znam jak pani Vodickovou tak situaci v FOD osobne a mam o jejich aktivitach pochybnosti.

+1/0
5.3.2012 18:03

Stary Fafa

Re: Fafo,

Ale kdyz se ptate tak osobne, tak se taky zeptam. Ukradla jste svoje deti jejich otci diky falesnemu narceni ze zneuzivani, ze Vas to tema tak bere?

+1/0
5.3.2012 18:06

astrudina

Re: Fafo,

Ráda vám odpovím, bere mě to, protože se to týká dětí. Jsem máma a bojím se o bezmocné děti, a především o ty zneužívané. Dnes se vše relativizuje, zpochybňuje, často nestačí ani přímý důkaz -fuj!

ALe dítěti běží čas, ono nemůže čekat, až se objasní, že je ten pán skutečně zneužíval. Má prostě zkažený život, navždy. Proto hájím zájmy dětí, ne dospělých, a nemohu za to, že za zneužíváním jsou v 99 % chlapi.

Co se týče dnešní špatné, spíše nulové výchovy, tam se obracím i do vlastních řad, nebojte.

+2/0
5.3.2012 20:38

Stary Fafa

Re: Fafo,

To zni dobre, ale uvedomte si prosim, ze kdyz se bude v "zajmu" deti zasahovat i pri pochybnych dukazech, tak budou pribyvat rodiny, kdy milovane dite a milujici starostlivy otec od sebe budou zcela zbytecne odtrzeni v ramci "zajmu" ditete. Kolik takovych pripadu jste ochotna tolerovat?

+1/0
5.3.2012 21:39

astrudina

Re: Fafo,

Vy to nechcete chápat, pořád točíte dokola starost o muže, o vás, o sebe.

Já píšu o dítěti, o dětech.!

+3/0
5.3.2012 22:19

tabasco

Re: Fafo,

to ale není pravda, že. vám jde pouze o to aby matky měly účiné páky na otce, kteří dělají "problémy", tím, že se nechtějí vzdát spouúčasti na výchově svého dítěte. tak lze chápat to, že nechcete připustit, že ve spoustě případů se jedná o vykonstruovaná obvinění z týrání dětí a ani trochu jste nepřipustila, že by se mělo s nařknutími z týrání jednat velice opatrně. dnes je situace taková, že muži musí dokázat svou nevinu (presumpce viny) a i přes to, že se jim to povede, mají nálepku úchyláka, zatímco matky, falešně obviňující, nejsou za takové prasárny vůbec postihovány a tedy nemusí mít strach takové věci nadále provádět.

+1/0
6.3.2012 11:39

astrudina

Re: Fafo,

když to ale úchyláci jsou, tak jak dlouho se to má dokazovat? Než dítě dospěje? Nebo než mu (jako u Šablatůry) porodí dítě?

+1/0
8.3.2012 23:27

tamaon

kde sehnat dukazy?

Neni mi jasne jak obstarat dukazy o necem, co se odehrava v soukromi mezi ditetem a otce, to je proste nemozne. Jediny zpusob, ktery me napada - musela by tam matka dat kameru.

Jinak teda dvaasedesatilety otec rozvedeny, to mluvi za vse, to je jak pres kopirak se starym Bakalarem

+2/0
1.3.2012 18:46

Pesan Pavel

www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

Pro pana střídavku Hodinu - ne vždy je střídavá péče ku prospěchu dětí, naopak : http://www.youtube.com/watch?v=xRnh1scmYPg&feature=related

+5/0
1.3.2012 17:09

tabasco

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

to máte samozřejmě pravdu. ve všech případech není vhodná. problém je v tom, že matky jsou zvyklé dostávat děti do své výlučné péče, tak proč by se obtěžovali domluvit se rozumně na spravedlivém porozvodovém uspořádání? k tomu je nikdo nedonutí. a tak se snaží ze všech sil dokázat, že vhodná není a poukazovat na to jak je otec špatný, chudý, zlý, že se o děti nedokáže postarat a nakonec se sníží až k takovým podlostem, že křivě obviní bývalého manžela z pohlavního zneužívání. nic z toho pravda být nemusí ale soud a soc. pracovnice (většinou ženy) se neobtěžují si informace ověřit. vytváří se tím falešný argument, kterým se stále oháníte, ačkoli důvod proč není střídavka vhodná vytváří žena sama.

0/0
2.3.2012 11:51

astrudina

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

dalším nickem by pro vás mohl být - worchester (nebo kyselé zelí?);-D

+3/0
3.3.2012 1:56

tabasco

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

tak tímhle příspěvkem jste se pasovala na hlupačku, takže všechny Vaše příspěvky ztrácí hodnotu.

0/0
5.3.2012 9:55

astrudina

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

a já si naopak myslím, že se mi to docela povedlo...;-)

+2/0
5.3.2012 15:28

tabasco

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

povedlo se Vám akorát snížit důvěryhodnost Vašich názorů. dle toho jak se zde vyjadřujete, tak nejspíš mátě nějáké špatné zkušenosti a jak je u zvykem, hodí se to do jednoho pytle a vesele se bojuje proti chyméře.

+1/0
5.3.2012 16:09

astrudina

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

Byla to Chiméra (http://cs.wikipedia.org/wiki/Chim%C3%A9ra)...

a..pokud nejste rozveden a nemáte děti, tak co vás trápí, že se tak u střídavky angažujete?

Jste správce jejich stránek?;-D

+2/0
5.3.2012 17:52

tabasco

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

proč bych se neměl ve věci angažovat? jednou děti a rodinu chtít budu a tedy by mě mělo zajímat jaké zrůdnosti jsou nyní páchané nezralými matkami, kterým nedělá problém někoho falešně obvinit z týrání a zneužívání. no proč ne, když za taková nařčení jim nehrozí postih, i když se ukáže, že si to matka zcela vymyslela. vaše snaha tuto věc bagatelizovat, jasně ukazuje, že jste pravděpodobně v podobné věci angažovaná.

+1/0
6.3.2012 11:50

astrudina

Re: www.jedendomov.cz = dítě nepřipravené o domov

ještě nemáte rodinu, děti a už se dopředu připravujete na boj s exmanželkou? No, tak to začínáte ze špatného konce!;-D;-D

+1/0
8.3.2012 23:29

steve78

Takhle to dopadá

Tak přesně takhle to dopadá když se moc věří psychiatrům a psychologům. To není rozhodně první případ, kdy byl někdo podle odborníka vyléčen a neměl být nebezpečný pro společnsot a ono to nějak nedpoadlo. Zároveň je to důsledek zbytečného humanismu znásobeného ochranou dětí a mladistvých aby se jim náhodou moc neublížilo. Pak se nedivte, že psycholožku zmíněnou v blogu stejně nikdo, zjevně ani soud, nebere vážně.

http://www.novinky.cz/krimi/260600-sexualniho-utocnika-propustili-z-lecebny-hned-znasilnil-dve-zeny.html

+2/0
1.3.2012 16:16

www.stridavka.cz

Odpověď pro pesimistku

V článku jsou uvedeny spekulace jedné feministky, jisté Vodičkové. To, že šlo o nepovedené nařčení, naopak vyplývá z vyšetřování státních orgánů.

 

A ke střídavce: Nikdo ji neprosazuje jako nejlepší řešení pro každého. Nejlepší řešení je úplná rodina. Střídavka je až druhé nejlepší řešení, a hodí se samozřejmě jen tam, kde oba rodiče chtějí a mohou děti vychovávat. Problém je ale v tom, že se tu jako nejlepší řešení prosazuje to nejzvrácenější - péče jen jednoho rodiče - a složitě se "zkoumá", jestli dítěti smí zůstat to, co je přirozené, tedy péče obou rodičů.

+3/0
1.3.2012 11:31



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.